4 صبحانه خوشمزه برای بزرگتر شدن عضلات و افزایش حجم
شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 22:2 | بازدید : 143 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 برای رسیدن به بدنی ایده آل و مناسب باید در برخی از نکات تغذیه ای دقت بیشتری داشته باشید و داشتن تغذیه ای مناسب نقش بسیاری در بزرگ شدن عضلات دارد.

دستور تهیه صبحانه ای مخصوص افزایش سایز و حجم عضلات

نظر شما در مورد بدن تان چیست ؟ دوست دارید لاغر و اسلیم باشید یا نه عضلانی و درشت ؟ برای برخی افراد، کاهش وزن بزرگ ترین نگرانی است برای همین روش های مختلفی را برا تقویت و افزایش حجم عضلانی خود پیش می گیرند با این حال، چیزهای دیگری نیز هست که باید در نظر بگیرید که به همان اندازه مهم هستند یکی از آن ها تغذیه ای مناسب برای بدست آوردن ماهیچه است.
بزرگ شدن عضلات
این بخش از نمناک مناسب افرادی است که بسیار لاغر هستند و مقدار زیادی چربی بدن را از دست داده اند، و یا فکر می کنند که به حجم عضلانی بیشتری نیاز دارند. در زیر می توانید حدود چهار صبحانه پیدا کنید که به شما در ماهیچه سازی کمک می کند ؛ خواهید دید که می توانید به روش ساده، عملی و خوش مزه به هدفتان برسید. تمام این دستور العمل ها را امتحان کنید و اغلب آن ها را بخورید. بهترین قسمت این است که از طعم و بافتهای مختلف آن خسته نخواهید شد.

4 صبحانه مخصوص عضله سازی و افزایش حجم عضلات

ماست یونانی :

اولین صبحانه به منظور ماهیچه سازی از خواص مشهور ماست یونانی استفاده می کند. یکی از مزایای آن ، پروتئین بالا ، غلظت و نرمی آن است. همیشه می توانید با اضافه کردن برخی از ترکیبات مقداری از آن را طعم دار کنید. این باعث می شود صبحانه خوش مزه تر و لذت بخش تر شود.
مواد لازم
  • 1 فنجان ماست یونانی ( 280 گرم )
  • نصف فنجان آرد جو طبیعی ( 45 گرم )
  • 5 قطره عصاره وانیل
  • 5 عدد بادام

دستورالعمل

تمام مواد اولیه را در کاسه یا ظرفی مخلوط کنید.
یک شب در یخچال نگهداری کنید.
روز بعد، ترکیب را برای صبحانه میل کنید
اگر دوست دارید کمی شیرین باشد ، کشمش را جایگزین بادام ، قره قاط خشک و یا میوه کنید.
 
بزرگ شدن عضلات

 صبحانه مناسب برای عضله سازی

ساندویچ تخم مرغ با نان گندم :

نمی توانید انکار کنید تخم مرغ یکی از آسان ترین غذاها برای پختن و گنجاندن در رژیم غذایی است. آن ها همچنین دومین ستاره در دستورالعمل ماهیچه سازی هستند. علاوه بر این ، زرده چربی خوب با کیفیتی را فراهم می کند که برای قلب و عروق خوب هستند. نان گندم، فیبر و انرژی بدن را تامین می کند.
مواد لازم
  • 2 عدد تخم مرغ نیمرو شده
  • دو تکه نان گندم
دستورالعمل
تخم مرغ ها را مثل همیشه بپزید و ساندویچ درست کنید و زود میل کنید
توجه:اگر می خواهید کمی انرژی تان را بالا ببرید کمی سبزیجات به این ساندویچ اضافه کنید. برای اجتناب از اینکه از مزه آن خسته شوید ، ترکیبات مختلف ( تخم مرغ با فلفل، اسفناج و غیره ) را امتحان کنید.
 
ساندویچ تخم مرغ

ساندویچ تخم مرغ برای افزایش توده عضلانی

پنیر دلمه شده با میوه :

چه کسی پنیر دلمه شده را دوست ندارد ؟ این جایگزینی خوش مزه برای ماست. پنیر دلمه را امتحان کنید، زمانی که حس چشایی تان ازماست یونانی خسته شده این ماده دارای همان مواد مغذی است و برای هر نوع صبحانه ماهیچه سازی عالی است بهترین قسمت این است که می توانید آن را در هر زمانی از روز بخورید.
مواد لازم
  • 1 فنجان پنیر دلمه شده ( 216 گرم )
  • 1 کل یا بخشی از میوه ( سیب، هلو، نصف موز، 6 عدد توت فرنگی، و غیره )
  • دارچین ( اختیاری )

دستورالعمل

دو ماده تشکیل دهنده را ترکیب و میل کنید
به یاد داشته باشید که هیچ شیرین کننده مصنوعی اضافه نکنید. پنیر دلمه طعم خوبی دارد که نیاز چندانی به طعم دار کردن ندارد. اگر کمی طعم دار دوست دارید، چند قطره وانیل یا کمی دارچین اضافه کنید. برای اینکه صبحانه ای کامل درست کنید یک یا دو تکه نان گندم به آن اضافه کنید.
 
مصرف پنیر

صبحانه های بسیار فوق العاده برای عضله سازی

کاسترد :

آیا به دنبال راهی برای افزایش تود عضلانی با کرم و شیرینی هستید اگر گزینه های قبلی وسوسه انگیز نیستند، این یکی را امتحان کنید. خوش مزه است ، غنی از کربو هیدرات ها، پروتئین و چربی طبیعی است. همچنین برای بچه ها و بزرگسالان هم عالی است. این جایگزینی عالی برای خامه شیرین تجاری با شکلات یا فندق است.
مواد لازم
  • 1 فنجان جو نپخته( 240 گرم )
  • 1 قاشق سوپ خوری کره بادام زمینی ( 30 گرم )
  • نصف فنجان شیر کم چرب ( 125 میلی لیتر )
  • 1 قاشق سوپ خوری دارچین ( 15 گرم )
  • 1 قاشق سوپ خوری پودر پروتئین یا وانیل ( 15 گرم )
  • چند قطره استویا
دستورالعمل
تمام مواد اولیه را چند دقیقه ترکیب کنید.
بعد از ترکیب کردن ، مواد کرمی به دست خواهید آورد که برای مالیدن روی نان خوب است. اگر کرم ، مایع ترجیح می دهید، شیر اضافه کنید تا زمانی که به غلظت مورد نظر برسد. همانطور که می توانید صبحانه های خوش مزه ای برای ماهیچه سازی وجود دارند که عملی و آسان هستند.
 
 

چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

موضوعات مرتبط: آموزش , علمی , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راه و چاه عضله سازی بدن را یاد بگیرید
شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 22:0 | بازدید : 180 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 برای عضله سازی بیشتر بدن و گرفتن نتیجه بهتر از ورزش باید برنامه غذایی و استراحت خود را نیز تغییر دهید بدن در زمان استراحت شروع به ساخت عضله می کند.

 روش های مفید عضله سازی بدن از تغییرات سبک زندگی تا حرکات ورزشی

بیشتر مردم فکر می کنند داشتن بدنی با عضلات حجیم و سفت احتیاج به تمرینات مشکلی دارد در حالیکه با انجام چند تمرین ساده به صورت مداوم می توانند عضله سازی کنند و بدنی خوش فرم داشته باشند.

عضله سازی

بزرگترین اشتباه ساختن عضله سازی که افراد انجام می دهند نداشتن برنامه ی صحیح و سالم است که آنها را در مسیر استفاده از روش های میانبر پرخطر قرار می دهد در حالیکه با کمی صبر بیشتر می توان از راه درست عضله سازی داشت و به سایز و فرم ایده آل رسید. در این بخش از تناسب اندام و ورزش نمناک نکات و حرکات ورزشی را به شما معرفی خواهیم کرد که برای عضله سازی بدن تاثیر ثابت شده ای دارند.

عضله سازی بدن

بخش اول :توصیه های کلی برای عضله سازی بدن

قوی تر شوید:

بهترین بدنسازانی که تا به حال وجود داشته اند، قوی بودند ، آن ها می دانستند که قدرت بیشتر، مساوی ماهیچه های بیشتر است. اسکات 140 کیلو گرمی و ددلیفت تا 100 کیلویی می زنند.

جرم کلی ماهیچه های شما، قدرتتان را می سازد.

وزن اضافه کنید:

بیشتر و بیشتر وزنه بلند کنید و بر روی اضافه کردن وزنه تمرکز کنید. سعی کنید بیش از دفعه قبل بلند کنید. با افزایش جرم کلی ماهیچه ها، قوی تر خواهید شد.اگر امروز بیش از یک ماه یا یک سال است که وزنه نزده اید، نمی توانید ماهیچه هایتان را بسازید.

زمان لازم برای عضله سازی

ترکیب کنید:

کارهای ترکیبی را انجام دهید تا همزمان چندین ماهیچه باهم کار کنند.شما می توانید وزنه سنگین تری را بلند کنید که باعث رشد بیشتر ماهیچه ها می شود.

از هالتر استفاده کنید:

شما می توانید وزنه سنگین تری نسبت به هر چیز دیگری بردارید. همچنین باید وزن خود را متعادل کنید.هالتر ماهیچه های بیشتری را درگیر می کند که رشد ماهیچه ها را افزایش می دهد. از وزنه های آزاد که به دستگا ها متصل نیستند، استفاده کنید.از تمرینتان و وزنه های سبک شروع کنید و از فرم مناسبی برای جلوگیری از آسیب به خودتان استفاده کنید.

عضله سازی با مکمل

افزایش فرکانس:

هر چه بیشتر ماهیچه را تمرین دهید, بیشتر رشد می کنند. هر چه بیشتر ورزش کنید, تکنیک های شما سریع تر بهبود می یابد و سنگین تر می شوند. شروع به اسکات زدن کنید, پرس سینه و فشار دادن سه بار در هفته به جای تنها یک بار.

بازیابی:

ماهیچه های شما باید از تمرینات خود برای رشد قوی تر و بزرگ تر بازیابی شوند. اگر هر روز سخت کار کنید, ماهیچه هایتان بهبود و بازیابی نمی شوند. حتی ذهن هم به یه استراحت احتیاج دارد. سه تا چهار روز استراحت کنید. به ماهیچه های خود کمک کنید تا مقدار زیادی غذا, آب و خواب را دریافت کنید.

عضله سازی شکم

بیشتر بخورید البته مفید و سالم:

بدن شما از غذا برای ورزش و بهبود ماهیچه ها استفاده می کند. ماهیچه های شما قادر به التیام و رشد هستند، اگر کمبود غذا وجود نداشته باشد.بیشتر افراد برای ساخت ماهیچه نیاز به حداقل 400 کیلوکالری در روز دارند. افراد لاغر با متابولیسم بالا نیاز به وزن بیشتری دارند.

خوردن پروتئین:

بدن شما از پروتیین برای ساخت ماهیچه جدید استفاده می کند و بافت عضلانی آسیب دیده را بازیابی می کند. شما به 1.8 گرم پروتیین به ازای هر کیلوگرم وزن بدنتان نیاز دارید تا بهبود و ایجاد ماهیچه را به حداکثر برسانند. برای یک مرد با وزن 80 کیلو گرم، در روز حدود 135 گرم پروتئین لازم است.

پروتئین برای عضله

واقع گرا شوید:

شما می توانید نتایج شبیه به استروئید را بدون استفاده از استرویید دریافت کنید. نمیتوانید در سه ماه به آرنولد تبدیل شوید چون ساخت ماهیچه زمان می برد. افراد مشهور انتظارات غیرواقع گرایانه را برای مردم ایجاد می کنند.

ثابت قدم باشید:

اکثر افراد اگر برنامه آموزشی مؤثری داشته باشند و خوب غذا بخورند، 52.0 کیلوگرم / 5.0 لیتر عضله لخم در هفته به دست می آورند. نمی توانید سریع تر از این عضله بسازید و یک سال طول می کشد تا 12 کیلو بگیرید بنابراین ثابت قدم باشید.

عضله سازی بانوان

روی بزرگ ترین ماهیچه هایتان کار کنید:

اگر مبتدی هستید, فقط در مورد هر نوع ورزش برای افزایش سنتز پروتئین تلاش کنید.اما اگر مدتی است که این کار را انجام می دهید, بر روی ماهیچه های بزرگتان تمرکز کنید , مانند سینه، کمر و پاها و آنها را خوب بسازید.

ترکیباتی مانند وزنه برداری, اسکات, ددلیفت,پولاپ, و غیره است.هدف شما ایجاد هایپرتروفی عضله است. محققان دریافته اند که بهترین راه برای آغاز این فرآیند, انجام دو یا سه ست تمرین تنفسی است, که در حدود 10 تا 12 ثانیه استراحت بین هر ست دارد.

شما به ماهیچه های بدنتان آسیب می زنید - پس پروتئینی که مصرف می کنید، حتی بیشتر هم می شود.

فواید اسکات

بخش دوم :توصیه کارشناسان ورزشی برای عضله سازی بدن

ورزش های هوازی انجام دهید:

راه دیگر برای کمک به افزایش ماهیچه ها, انجام ورزش های هوازی است.اگر هر روز می دوید, پس زمان سختی را برای افزایش وزن خواهید داشت.پس به طور مداوم ورزش کنید و روزهایی که باشگاه نمی روید, ورزش های هوازی انجام دهید.

استراحت برای افزایش لازم است :

یک روز کامل ورزش کنید و یک روز استراحت کنید.مطالعات نشان می دهد که تمرین های مقاومتی چالش برانگیز, سنتز پروتئین را بلافاصله پس از جلسه تمرین افزایش می دهد.عضلات شما وقتی استراحت می کنید، رشد می کنند, نه وقتی که ورزش می کنید.

استراحت بعد از ورزش

کاهش مصرف کربوهیدرات ها بعد از ورزش:

تحقیقات نشان می دهند که اگر شما کربوهیدرات مصرف کنید, ماهیچه هایتان سریع تر در روز استراحت ساخته خواهد شد.غذاهای پس از تمرینتان که کربوهیدرات دارد، باعث افزایش سطح انسولین شما می شود که به نوبه خود سرعت تجزیه پروتئین را کم می کند. یک موز, نوشیدنی ورزشی و انرژی زا و یک ساندویچ کره بادام زمینی بخورید.

هر سه ساعت یک بار غذا بخورید:

اگر به اندازه کافی غذا نخورید، می توانید میزان تولید پروتئین های جدیدتان را محدود کنید.تعداد کالری که در یک روز نیاز دارید را بدانید و بر شش تقسیم کنید.این، تقریباً عددی است که باید در هر وعده بخورید. حتما کمی پروتیین مصرف کنید - حدود 20 گرم - هر سه ساعت یک بار.

تغذیه در ورزش

قبل از خوابیدن بدن خود را بسازید:

قبل از اینکه به رختخواب بروید, ترکیبی از کربوهیدرات و پروتیین بخورید. کالری در هنگام خواب با شما همراه است و باعث کاهش پروتئین در عضلات شما می شود.یک فنجان سبوس کشمش را با یک فنجان شیر بدون چربی یا یک فنجان پنیر کوتاژ و یک کاسه کوچک میوه بخورید.

هم چنین شما می توانید یک شیک قبل از خواب را همراه با کازئین امتحان کنید, نوعی پروتئینی که آهسته تر از انواع شناخته شده آب پنیر, کاهش می یابد. کازئین در بدن باقی می ماند و می تواند به عنوان یک عنصر کلیدی برای سازه عضلانی در حین خوابیدن عمل کند.

به محض بیدار شدن دوباره غذا بخورید. هرچه دقیق تر باشید, نتایج بهتری خواهید داشت.

ساخت بدن قبل خواب

هوشمند باشید و موثرترین ورزش موثر بر عضلات را انتخاب کنید:

انتخاب ورزش مناسب عضلانی می تواند تفاوت زیادی را به هیکل شما بدهد. روتین ورزشی خود را با ترکیب ورزش هایی مانند اسکات, ددلیفت, پرس سینه, لات پول دان و پرس شانه داشته باشید. این تمرین های اصلی باید درست انجام شوند و منجر به تحریک رشد و قدرت ماهیچه ها می شوند, به خاطر فشاری که بر روی ماهیچه هایتان ایجاد می کنند و پاسخ های عصبی و هورمونی که تولید می کنند.

برای به حداکثر رساندن قدرت و افزایش توده بدنی، تمرینات ترکیبی به شما کمک می کنند.از تمرین های انفرادی قوی که روی ماهیچه های ضعیف انجام می شوند، دوری کنید ؛ بهترین نتایج یک برنامه تمرینی منطقی و مترقی همراه با توصیه های تغذیه ای است.

ماهیچه های خود را با ورزش های هوازی زیاد از حد استاندارد نسوزانید:

ورزش های هوازی، فواید سلامتی خوبی دارد با این حال, اگر به دنبال اضافه کردن وزن هستید, می تواند خیلی چیز خوبی باشد. اگر مقدار زیادی کالری در طول تمرینات هوازی بسوزانید, این کار برایتان نتیجه عکس خواهد داشت.

ورزش هوازی

تمرین های هوازی خود را طبق برنامه ی مربی تان محدود کنید:

اگر 100 % روی افزایش ماهیچه و حجمتان تمرکز دارید، پس تمرینات هوازی را به چند جلسه سبک در هفته کاهش دهید.ورزش هوازی سبک باید به طور منظم انجام شود تا شما را فعال و سالم نگه دارد و همچنین مطمئن شوید که به تناسب اندامتان آسیب نمی رساند.بعد از ورزش هوازی باید حتما فوری کربوهیدرات و پروتئین مصرف کنید.

اگر ورزش هوازی انجام می دهید و نگران از دست دادن ماهیچه هایتان هستید، مراقب فرکانس و شدت ورزش خود باشید.

مصرف موارد مهم بعد از ورزش:

تمرین سوخت رسانی به بدنتان برای ماهیچه ها خیلی حیاتی است - پس حتما بعد از ورزش، یک نوشیدنی خوب برای ریکاوری خود بنوشید. ترکیبی از کربوهیدرات و پروتیین های گوارشی سریع (مانند پروتیین آب پنیر)، موارد تغذیه ای مناسب پس از ورزش است. رساندن پروتیین پس از جلسه ورزشی می تواند به حمایت از تمرینات ورزشی ماهیچه هایتان کمک کند.

ساخت ماهیچه ها آسان نیست و به تغذیه نیاز دارد.میزان پروتئین خود را در طول روز حفظ کنید، همراه با مقادیر اضافی کربوهیدرات و چربی های سالم.ورزش مقاومتی کلید مهمی است، اما لازم نیست به طور کامل هوازی کار کنید.اهداف کوتاه مدت خود را مشخص کنید و زمانی که به آن رسیدید آن ها را تیک بزنید!

بهترین میوه برای عضله سازی

بخش سوم :حرکات ورزشی مناسب برای عضله سازی

7 ورزش برای ساخت ماهیچه بدون تجهیزات:

1. دویدن یا راه رفتن:

سعی کنید سریع پیاده روی کنید و یا آهسته بدوید و با 15 تا 30 دقیقه شروع کنید. می توانید هر هفته 5 تا 10 دقیقه به آن اضافه کنید.

2. اسکات:

بایستید و پاهایتان را به اندازه شانه هایتان باز کنید و بازوهایتان را مستقیم در مقابل خود یا پشت سرتان قرار دهید. با هل دادن باسن خود شروع کنید و باسنتان را عقب ببرید و زانوهایتان را خم کنید. مستقیم به جلو نگاه کنید و سینه تان را صاف نگه دارید.

کمر باید درحالت خنثی در طول حرکت باقی بماند.تا جایی که می توانید به آرامی پایین بیایید و سپس با بالا آمدنتان از طریق پاشنه پایتان شروع کنید. وزن باید روی پاشنه تان در طول ورزش باقی بماند.

تقویت عضلات

3. شنا:

دست هایتان را کمی بیشتر از اندازه شانه روی زمین باز کنید و خود را پایین تر بکشید تا زمانی که سینه تان به زمین برسد. دست هایتان را به هم فشار دهید و عضلات شکم را فشار دهید و بدن خود را بالا و پایین ببرید. آرنج های خود را به پهلوهایتان نزدیک نگه دارید تا از شانه ها محافظت کنید.

4. کرانچ:

بر روی یک تشک و یا سطح کف فرش دراز بکشید.

زانوهایتان را خم کنید و پاها را روی زمین صاف کنید.

بازوهایتان را به شکل صلیبی در مقابل سینه قرار دهید.

شانه خود را به طرف سقف بلند کنید و از ماهیچه های شکم استفاده کنید و در اوج حرکت توقف کنید.

کل بدن خود را بر روی زمین بلند نکنید، چون این می تواند باعث فشار بر روی کمر شود.

عضلات محکم و منقبض می شوند به آرامی به پایین باز گردید تا اینکه شانه های تان روی زمین صاف باشند.

ورزش کرانچ

5. واکینگ لانگ:

در موقعیت ایستاده، به اندازه عرض باسن، یک گام به جلو بردارید و زانو را 90 درجه خم کنید.

زانوهای خود را روی مچ پا و شانه بگذارید. یک قدم دیگر بردارید و تا زمانی که خسته هستید تکرار کنید.

با هر پا به مدت سه دسته از هر پا بروید.

همچنین به تمرینات هوازی مانند کوهنوردی و یا پیاده روی و یا قدم زدن در خانه تان برای ترکیب کردن کار پا انجام دهید.

واکینگ لانگ

6. تریسپ دیپ:

لازم نیست از یک ماشین دیپ یا وزنه استفاده کنید، اما می توانید به جای آن از وزن بدن خود استفاده کنید. چنانچه دراین بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک توضیح می دهیم روی لبه صندلی بنشینید، دست هایتان را روی لبه صندلی قرار دهید و بند انگشتتان را به جلو نشانه ببرید.

با پاهای جلوییتان یک شکل 90 درجه ای بسازید و به سمت جلو اشاره کنید، شانه ها پایین و آرنج ها به پهلوی شما نزدیک باشد، به آرامی آرنج خود را به زاویه 90 درجه خم کنید، باسن خود را به سمت زمین پایین بیاورید.

صبر کنید و به وضعیت نشستنتان برگردید و فشار را روی پاشنه پاهایتان بیاورید.

دو ست 10 تایی از تریسپ دیپ را امتحان کنید.

حرکت دیپ

7.لانچ پرتابی

ابتدا یک جفت دمبل را جلوی شانه های تان نگهدارید و آرنج تان را به بدن تان نزدیک کنید. برای انجام صحیح این حرکت عضله ساز باید پاهای تان به عرض شانه های تان باز و صاف باشد.

در این مرحله پای چپ تان را با یک قدم فاصله به پشت ببرید و در سمت راست قرار داده و خم کنید. هر دو زانوی تان باید خم باشد و پای چپ روی پنجه قرار داشته باشد. سعی کنید از پای راست تان برای ایستادن استفاده کنید و این حرکت را با پای دیگرتان انجام دهید. به این ترتیب یک حرکت را کامل انجام داده اید.

 

 

چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

موضوعات مرتبط: آموزش , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چاپ پوستر 3 بعدی ارسال به سراسر کشور
سه شنبه 19 فروردين 1395 ساعت 13:28 | بازدید : 558 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مهاجری که با ضربۀ پای خبرنگار مجار بر زمین افتاد، در اسپانیا مربی فوتبال خواهد شد
دو شنبه 30 شهريور 1394 ساعت 1:25 | بازدید : 511 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

مهاجری که با ضربۀ پای خبرنگار مجار بر زمین افتاد، در اسپانیا مربی فوتبال خواهد شد

مهاجری که در مجارستان با ضربۀ پای خبرنگار راستگرای این کشور بر زمین افتاد، از سوی مرکز ملی آموزش مربی فوتبال اسپانیا برای همکاری به این کشور دعوت شد.

این مهاجر که اسامه عبد المحسن الغضب نام داشت، پیش از این در سوریه مربی فوتبال بوده و با تیم الفتوه سوریه در لیگ برتر این کشور همکاری داشته است.

او به همراه دو پسرش، عصر چهارشنبه وارد اسپانیا شدند و در جمع خبرنگاران گفت: «من شما، مادرید و اسپانیا را دوست دارم. همه اسپانیا را. از شما برای همه چیز سپاسگزارم. این برای زندگی من بسیار مهم است.»

قرار است او در کنار کار در باشگاههای فوتبال مادرید، به همراه خانواده اش در آپارتمانی که مرکز ملی آموزش مربی فوتبال اسپانیا در حومه این شهر در اختیارشان قرار داده، زندگی کند.

میگوئل آنخل گالان، رئیس این مرکز می گوید: «سیاستمداران، اتحادیه اروپا و دولتها باید برای کمک به مهاجران اقدام کنند تا آنها در قبال اجازه اقامتشان، نقشی در اینجا داشته باشند. ما باید به این مردم کمک کنیم. این یک کار انسانی است و ربطی به احزاب سیاسی یا فدراسیونهای فوتبال ندارد.»

این فرصت پس از آن به اسامه روی آورد که تصویر مربوط به بر زمین افتادنش پس از ضربۀ پای خبرنگار مجار، به سراسر دنیا مخابره شد؛ پشت پایی که در بهبود کیفیت زندگی او نقش داشت.
منبع:یورونیوز

 


موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی , اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دیوید بکام، بازیگر بعدی نقش جیمز باند
چهار شنبه 18 شهريور 1394 ساعت 23:58 | بازدید : 665 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

دیوید بکام، بازیگر بعدی نقش جیمز باند
قرارداد دنیل کریگ، بازیگر قبلی نقش جیمز باند رو به اتمام است و رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که بکام در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم جیمز باند خواهد بود. درخواست مکرر هواداران از او باعث شده تا او به چنین فکری بیفتد. بکام که اخیرا وارد 40 سالگی شده، پیشتر نیز در فیلم‌هایی ایفای نقش کرده بود و سابقه بازیگری، هر چند کوتاه را در کارنامه اش دارد.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وقتی یک فیلمبردار نزدیک بود کار دست سریع‌ترین مرد جهان بدهد...
شنبه 7 شهريور 1394 ساعت 22:41 | بازدید : 478 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

وقتی یک فیلمبردار نزدیک بود کار دست سریع‌ترین مرد جهان بدهد...

 

 

 


موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی , اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عظيم قيچي‌ساز
دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 ساعت 15:15 | بازدید : 703 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 "عظيم قيچي‌ساز" صبح دیروز به "کاتماندو" رسيد.
94/2/13
"
ضمن آرزوی سلامتی برای این هیمالیانورد خوب کشور و دیگر ایرانیان حاضر در هیمالیا، برای مردم بی پناه نپال از خداوند بزرگ طلب یاری داریم.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تراختور
چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 ساعت 18:58 | بازدید : 958 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 

برچسب‌ها: تراختور ,

موضوعات مرتبط: ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بلانکو دریبل
چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 ساعت 16:56 | بازدید : 790 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 دریبلی که تو تاریخ فوتبال به اسم بلانکو ثبت شده! بلانکو دریبل!

 


موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی , اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ورزشی-ریوالدو
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 19:22 | بازدید : 648 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 ریوالدو شاید معروفترین پا پرانتزی تو دنیا باشه

 

برچسب‌ها: ورزشی , ریوالدو ,

موضوعات مرتبط: ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


tractor
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 16:34 | بازدید : 849 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 

برچسب‌ها: tractor ,

موضوعات مرتبط: ورزشی , تبریز , ,

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


Yaşasın Tiraxtur
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 15:33 | بازدید : 866 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 Yaşasın Tiraxtur

 

 

برچسب‌ها: Yaşasın , Tiraxtur ,

موضوعات مرتبط: ورزشی , تبریز , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


تیم ملی اسپانیا سال 2002
دو شنبه 10 فروردين 1394 ساعت 1:14 | بازدید : 884 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 تیم ملی اسپانیا سال 2002:

باراخا ، هلگرا ، مورینتس ، لوییس انریکه ، فرناندو هیرو ، کاسیاس
کارلس پـویول ، وایـــرون ، رائول گونـــزالس ، دی پـدرو و خوان فران

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برزیل جام جهانی 1998
دو شنبه 10 فروردين 1394 ساعت 1:13 | بازدید : 727 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 برزیل جام جهانی 1998 همونقد که تو حمله خوب بود تو دفاع هم ضعیف بود

 

برچسب‌ها: برزیل , جام جهانی 1998 , ,

موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نوستالژی تراختور
یک شنبه 9 فروردين 1394 ساعت 1:35 | بازدید : 1096 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 نوستالژی
تراختور - تیم ملی کره جنوبی
ورزشگاه باغشمال

Nostalgia
Tractor - South Korea

 

 


موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , تبریز , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


ورزشی-فرانچسـکو تولدو
جمعه 6 فروردين 1394 ساعت 23:59 | بازدید : 764 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 یورو 2000؛ فرانچسـکو تولدو و مهـار پنالتی فرانکـــ دی بویر؛
هلند 2تا پنالتی رم توی 90 دقیقه از دست داده بود! با ایتالیای 10 نفره و ...


موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اگه کسی حرفی برای گفتن داره بگه !
جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 22:40 | بازدید : 773 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 اگه کسی حرفی برای گفتن داره بگه !

 

برچسب‌ها: چلسی , فوتبال , عکس طنز , ,

موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وقتی ناپولی قهرمان یورو لیگ شد.
جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 14:21 | بازدید : 893 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 وقتی ناپولی 1988/89 با چیرو فررا، کارِکاو مارادونا قهرمان یورو لیگ شد.
مردم شهر ناپولی، هواداران باشگاه ناپولی ریختن تو شهر، خوشـحالی
کردن، پاکوبیدن و جشن گرفتن! یک یک در خونه هارو زدن، یک یک مردم
رو از خونه هاشون دراوردن و به جشن و پایکوبی دعوت کردن، زنـده ها
براشون کافی نبودن، سـراغ مرده ها هـم رفتـن، اونا فـانوس بدست به
بزرگترین قبرستان شهر ناپولی رفتن و با مرده ها حرف زدن، گریه کـردن
و فریاد زدن که کجایید تا ببینید که ناپولی قهرمان اروپا شده!


موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی , اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گران‌ترین نقل و انتقالاتِ تاریخ
شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 20:43 | بازدید : 803 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 گران‌ترین نقل و انتقالاتِ تاریخ


موضوعات مرتبط: اطلاعات عمومی , اخبار , ورزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

آیا مطالب وبلاگ مورد پسند و استفاده شما قرار گرفته است ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1418
بازدید ماه : 10034
بازدید کل : 336340
تعداد مطالب : 911
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آز وب,تکنولوژی,پزشکی,شعر,اخبار و آدرس azweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 911
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 15

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 156
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1418
:: بازدید ماه : 10034
:: بازدید سال : 24848
:: بازدید کلی : 336340