روش عجیب مردم دنیا برای افزایش میل جنسی
دو شنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:49 | بازدید : 413 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 افرادی که دچار ناتوانی جنسی هستند برای تقویت قوای جنسی به دنبال درمان های مختلفی هستند. در برخی کشورها مردم از روش های عجیب و داروهای خاصی استفاده می کنند.

روش و داروهای خاص مردم کشورهای دیگر برای افزایش میل جنسی

میل جنسی در رابطه زناشویی یک عامل مهم برای پایدار نگه داشتن رابطه است اما بعضی از افراد به دلیل ناتوانی در این مورد، با مشکلاتی مواجه می شوند و به سمت دارو و درمان پیش می روند. اما بعضی از این روش ها بسیار عجیب و خاص هستند که در این قسمت از نمناک آن ها را به شما معرفی می کنیم.

افزایش میل جنسی

ماهی فوگو

شاید هیچ چیز برای شما به اندازه تجربه یک رابطه گرم با همسرتان مهم نباشد و حتی جانتان هم بخاطرش به خطر بیاندازید. در بعضی از کشور ها از ماهی فوگو استفاده می کنند تا میل جنسی تقویت شود.

البته جالب است بدانید که بسیاری از افراد بعد از خوردن این ماهی به دلیل سمی که در آن وجود دارد، جان خود را از دست داده اند اما اگر این ماهی درست پخت شود، به بدن آسیب وارد نمی کند و می تواند باعث افزایش میل جنسی باشد. این روش در ژاپن در پیش گرفته می شود و کسی که آن را آماده می کند باید مهارت کامل داشته باشد و تکنیک لازم را بداند.

ماهی فوگو

قطره اسپانیش فلای

اسپانیش فلای یک نوع حشره شبیه به سوسک است که آن را به مردان می دهند تا بدن شان برای برقراری رابطه جنسی آماده و قوی باشد. البته عوارض جانبی هم ایجاد می کند و مشکلات ادرار یا جوش زدن، جزء عوارض جانبی بعد از استفاده از این ماده است.

ریشه ماکا

این ماده برای افزایش دادن میل جنسی ، هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و از لحاظ علمی هم ثابت شده که می تواند تعداد اسپرم و میزان نعوظ را در حیوانات افزایش دهد و همین موضوع برای انسان هم کارآمد خواهد بود اما مصرف آن باید به طور مداوم باشد تا میل جنسی در سطح بالا باقی بماند. این ماده هرگز خطرناک نیست و می توانید پودر ماکا را در اسموتی های خود استفاده کنید.

ریشه ماکا

خون مار کبرا

هیچ شواهد علمی وجود ندارد که خون مار کبرا بتواند توانایی جنسی را بالا ببرد اما بسیاری از افراد در کشور های آسیایی مثل چین و ویتنام بر این باور هستند که نوشیدن یک لیوان خون مار کبرا قدرت و میل جنسی مردان را بالا می برد. قدرت مار کبرا به بدن مرد انتقال داده می شود و بعضی از افراد آن را به یکباره می نوشند اما بعضی دیگر آن را با برنج یا یک غذای دیگر ترکیب می کنند.

سوپ بزاق پرنده

یکی از عجیب و غریب ترین موادی است که در دنیا استفاده می شود، این سوپ است. در بعضی از کشور ها عقیده دارند که فقط 30 گرم سوپ بزاق پرنده در افزایش میل جنسی موثر است و این مقدار کم را به قیمت 100 دلار می فروشند. این سوپ معمولا در کشور چین طرفدار دارد و مواد آن کمیاب است و به همین دلیل با قیمت بالا فروخته می شود.

سوپ بزاق پرنده

خیار دریایی

مواد غذایی هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کرده و نتیجه بگیرید اما خیار دریایی ماده ای نیست که به راحتی آن را به دست بیاورید. بعضی از افراد باور دارند که شکل و شمایل خیار دریایی نشان می دهد که می تواند به افزایش میل جنسی کمک کند و آن را در کشور چین استفاده می کنند و یک صنعت میلیاردی را برای تاجران ایجاد کرده است. جالب است بدانید که بیش از 1400 گونه خیار دریایی در دنیا وجود دارند و فقط 70 نوع آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

میوه دوریان

این میوه طعم بسیار عجیب و غریبی دارد. بعضی عاشق آن هستند اما بعضی به خاطر بوی بدی که می دهد، از آن تنفر دارند. مطالعه ای در کشور هند اثبات کرده است که مصرف میوه دوریان باعث افزایش میل جنسی در مردان و افزایش تعداد اسپرم می شود بنابراین بسیاری از افراد کنجکاو هستند تا این میوه را پیدا کرده و مصرف کنند.

میوه دوریان

خردل

در یونان باستان مردم بر این عقیده بودند که دانه خردل باعث افزایش جریان خون در بدن می شود که برای مردان و میل جنسی شان بسیار موثر خواهد بود. همچنین چینی ها فکر می کردند که تمایل جنسی به دلیل مصرف این ادویه گرم افزایش پیدا می کند و باید مقداری از آن را به وعده غذایی خود اضافه کنند.

مورچه برگ بُر

تصور کنید که در جشن عروسی یک نفر برای شما یک جعبه پر از مورچه کادو آورده است . قطعا دفعه بعد دیگر با او صحبت نمی کنید اما جالب است بدانید در کشور های آمریکای جنوبی مانند کلمبیا این اتفاق رایج است. مورچه برگ بر یکی از موجوداتی است که آن ها عقیده دارند میل جنسی را افزایش می دهد.

تخم مرغابی

یکی از غذا های محبوب در فیلیپین تخم مرغابی است. البته شبیه به تخم مرغ های رایجی نیست که در منزل استفاده می کنید زیرا داخل آن جنین مرغابی وجود دارد. این موجود اصلا اشتها آور نیست اما آنها عقیده دارند که سرشار از مواد مغذی بوده که می تواند انرژی فرد را افزایش دهد، زیرا اگر فرد در اتاق خواب انرژی نداشته باشد، قطعا میل جنسی هم در او وجود نخواهد داشت.

 

 چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

موضوعات مرتبط: آموزش , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چند جای بدن که سن واقعی رو لو میده
دو شنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:48 | بازدید : 381 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 بعضی از اعضای بدن انسان به راحتی سن افراد و افزایش سن را نشان می دهند و برای اینکه جوان تر به نظر برسید باید مراقب این اعضا باشید.

قسمت هایی از بدن که افزایش سن و سن حقیقی را نشان می دهد

همه ی ما در این دنیا به دنبال این هستیم که از ظاهر و سلامت خود مراقبت کنیم و جوان تر بمانیم اما بعضی از قسمت ها در صورت، گردن و دست ها هستند که نیاز به مراقبت ویژه ای دارند از طرفی قسمت هایی در بدن پیری را زودتر از بقیه قسمت ها نشان می دهند به همین دلیل باید از آن ها بیشتر مراقبت کنیم. این قسمت ها شامل مواردی است که در ادامه ی این بخش از نمناک خواهید خواند. تمامی موارد عنوان شده بدون در نظر گرفتن بیماری یا مشکل خاص جسمی عنوان شده اند و در مورد یک فرد سالم نرمال صدق می کند و ارتباطی به افرادی که دارای مشکلات خاصی هستند نمی باشد.

تشخیص سن واقعی افراد

افزایش سن

1. مژه

سطح استروژن که هورمون مسئول جوانی و سلامت پوست و مو است، به تدریج با افزایش سن کاهش پیدا می کند و بر روی مژه هم تاثیرگذار است که باعث مژه های کوتاه تر، روشن تر و شکننده تر می شود. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد می کنند که حتماً قبل از خواب، آرایش مژه های خود را پاک کنید و از لوازمی که باعث ریزش مو می شود استفاده نکنید. استفاده از فر مژه را کنار بگذارید تا به موهای شما آسیب وارد نشود؛ که در طول زمان آن ها را ضعیف می کند. اگر هم اکنون مژه های ضعیفی دارید، بهتر است که با سرم آن را تقویت کنید.

2. ابرو

ابروهای ما به دلایل مختلف با افزایش سن نازک تر می شود و براقیت و رنگ آن دیگر مانند قبل نخواهد بود . در نتیجه دیگر مثل قبل رشد نمی کند . برای جلوگیری از این اتفاق باید سعی کنید از محصولات تقویت کننده خانگی استفاده کنید . همچنین مداد ابرو را بعد از استفاده و در پایان روز پاک کنید . از مداد، براش و ژل مناسب استفاده کنید تا به ابروهایتان کمترین آسیبی وارد نشود . اگر احساس می کنید وضعیت خیلی خوب نیست ، میکروبلیدینگ می تواند ظاهر شما را دوباره جوان کند .

ابرو

3. بینی

بینی از لحاظ طول با افزایش سن رشد می کند . علت آن هم پروتئین ها ، کلاژن ها و الاستین موجود در پوست مخصوصاً در نوک بینی است . یعنی با افزایش سن بینی بزرگ تر می شود. البته این فرایند کاملاً طبیعی است و به ندرت کسی متوجه این تغییر می شود اما نگران نباشید زیرا می توانید شکل بینی خود را با کانتورینگ اصلاح کنید .

4. مو

موی سفید یکی از رایج ترین علائم پیری است. جدا از آن، ضخامت و ساختار مو با افزایش سن تغییر می کند و موها روشن تر و نازک تر می شوند. فولیکول ها نیز دیگر موهای جدید تولید نمی کنند. در نتیجه موها کم پشت می شوند و پوست سر بیشتر معلوم می شود. شما نمی توانید به عقب برگردید اما می توانید فرایند پیری موهای خود را کندتر کنید. کافی است که از محصولات مناسب استفاده کنید، مرطوب کننده و تقویت کننده ها را فراموش نکنید، بیش از حد موهای خود را شامپو نزنید و سعی کنید حداقل دو بار در هفته موها را بشویید.

مو

5. لگن

مطالعات نشان می دهد که لگن خانم ها با افزایش سن کوچک می شود . استخوان بدن در این ناحیه فقط در سنین نوجوانی رشد می کند اما کم کم که قدرت باروری کاسته می شود ، این ناحیه هم کوچک تر می شود. یعنی لگن یک خانم 70 ساله ، 8 درصد باریک تر از یک خانم 50 ساله است . برای جلوگیری از این اتفاق نمی توان هیچ کاری انجام داد . فقط باید تا جایی که می توانید استخوان های خود را سالم نگه دارید. با مصرف سبزیجات تازه ، مواد غذایی حاوی پروتئین و کلسیم بدن خود را سالم نگه دارید و به طور منظم تمرین های قدرتی انجام دهید .

6. لب

لب ها با افزایش سن نازک تر می شوند و رنگ آن ها تیره تر می گردد. علت آن هم این است که بدن ما کلاژن کمتری با افزایش سن دارد. کلاژن مخصوص افزایش قدرت و انعطاف پذیری پوست است و به لب های ما شکل می دهد. برای جلوگیری از این اتفاق مراقب لب های خود در برابر نور آفتاب باشید. حتماً از بالم لب استفاده کنید. مراقب باشید که بیش از حد آرایش و میکاپ روی لب هایتان نباشد تا از عوارض جانبی آن جلوگیری کنید.

لب

7. پا

افزایش سن باعث تغییراتی در هورمون های لایه روی پوست می شود و سطح پوست نیز ضخیم تر خواهد شد و در نتیجه پوست خشک و سفت می شود که معمولاً این اتفاق در ناحیه پا بیشتر رخ خواهد داد. برای جلوگیری از آن ، به صورت روزانه از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست پاهایتان زبر نشود.

8. مردمک چشم

با گذشت زمان ماهیچه های ریز در ناحیه چشم که سایز مردمک را کنترل می کنند ، ضعیف می شوند. در نتیجه مردمک کوچکتر می گردد و نمی تواند به تغییرات نور پاسخ دهد . به همین دلیل افراد در دهه 60 سالگی باید بیشتر از دهه بیست سالگی مراقبت از چشم خود را در برابر نور افزایش دهند. معمولاً مردمک چشم کوچک، بیشتر با مشکل دید درشب مواجه می شود. متاسفانه هیچ راهی برای جلوگیری از پیر شدن ساختار داخلی چشم وجود ندارد اما مراجعه منظم به چشم پزشک ، رژیم غذایی مناسب، کنترل قند خون و فشارخون متناسب به شما کمک می کند تا جایی که بتوانید از تغییرات بینایی جلوگیری کنید .

مردمک چشم

9. زیر بغل

ناحیه زیر بغل می تواند سن شما بالاتر نشان دهد . پوست این ناحیه حساس است و انعطاف پذیری خود را خیلی زود از دست می دهد. به جای اینکه زیربغل خود را زیر لباس پنهان کنید ، سعی کنید که تا جایی که می توانید آن را جوان نگه دارید و این کار هم از طریق تمرینات بالا تنه حاصل می شود و به سادگی می توانید روی این ناحیه تمرکز کنید.

10. زانو

زانوها بیش از حد حرکت می کنند . به همین دلیل پوست این ناحیه کشیده می شود . ماهیچه های زانو با افزایش سن ضعیف می گردند که روی ظاهر آن اثر گذار است . متاسفانه نمی توان راهی برای جلوگیری از پیری زانو انتخاب کرد اما می توانید با انجام تمرین های قدرتی ، پیاده روی منظم و دوچرخه سواری و همچنین اسکات ، زانوهای خود را جوان تر نگه دارید.

 

 

 چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

موضوعات مرتبط: آموزش , پزشکی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


10 مواد غذایی مضر که پوست را زشت و پیر می کند
دو شنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:46 | بازدید : 369 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 اغلب افراد بدون آنکه بدانند از مواد غذایی استفاده می کنند که برای پوست مضر هستند و باعث پیری و افتادگی پوست صورت و بدن می شوند.

برای شادابی و جوانی پوست خود مصرف این خوراکی ها را کاهش دهید 

با افزایش آگاهی ها در مورد مراقبت های زیبایی به خصوص در زمینه تغذیه تا حد قابل توجهی از اتفاقات ناخوشایند سلامت داخلی و سلامت ظاهری بدن جلوگیری می کند به همین منظور در این بخش از سلامت نمناک 10 مواد غذایی مضر پوست که همچنین بر بخش های داخلی بدن تاثیرات منفی می گذارند را به شما معرفی می کنیم. 

مواد غذایی مضر پوست

مواد غذایی که برای پوست مضر هستند

1- نمک زیاد

مصرف نمک به میزان بیش از اندازه طبیعی صورتی پف کرده و به دور از شادابی برای شما خواهد ساخت. غذاهای کنسرو شده - ترشی ها  و از این قبیل به دلیل دارا بودن نمک و سرکه برای زیبایی پوست مشکل ساز خواهند بود.

پیری پوست

2- مشروبات الکلی

همانطور که می دانید مصرف مشروبات الکلی کارکرد طبیعی هورمون های بدن را مختل کرده و آب میان بافتی پوست را از بین می برد و در نتیجه پوست با حالتی بی روح و زشت باقی می ماند. 

3- کافئین زیاد

مصرف کافئین البته بیش از اندازه معمول تغییراتی را در بدن ایجاد می کند که پوست زودتر از حد طبیعی پیر و افتاده می شود. 

غذای پوست

4- دسرهای شیرین

فراورده هایی همچون ژله - سرییل های مختلف و.. که در مرحله تهیه آنها از شکرهای مصنوعی استفاده می شود با ایجاد قند خون برای فرد مصرف کننده پوست و جوانی فرد را مورد حمله قرار می دهند. 

5- نوشابه و نوشیدنی های گازدار

بازهم نوشابه و ضرری دیگر از آن که البته این بار مرتبط با پوست و زیبایی است. نوشابه های گازدار و البته رژیمی سلامت و جوانی پوست را مورد آسیب قرار می دهند. 

مضرات نوشابه

6- مواد غذایی و خوراکی فرآوری شده

کیک - آبمیوه - پفک - چیپس - انواع کنسروها و کمپوت ها و... همه و همه برای سلامت و زیبایی پوست و البته جوانی پوست مضر هستند. 

7- گوشت قرمز

مصرف گوشت قرمز به خصوص بخش هایی از آن که چربی دار است عکس العملی منفی از اعضای بدن را بروز می دهد که علاوه بر مشکلات داخلی پوست را هم با مشکل پیری زودتر از موعد مواجه می کند. 

گوشت قرمز

8- غذاهای سرخ شده

غذاهای چرب و سرخ شده به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب با تجمع چربی در بدن شادابی و سلامت پوست را مختل کرده و تا حد بالایی فرد را در معرض بیماری ها قرار می دهد.

9- قند و شکر

قند و شکر از آن دسته هستند که زمانی که وارد بدن می شوند به سختی بدون آسیب رساندن خارج می شوند که همین برای آگاه شدن از مضرات آنها کافیست که بدانیم بخش هایی از مهم ترین قسمت های بدن با مصرف نا متعادل این مواد تهدید می شوند. 

10- فست فودها

تا کنون بارها و بارها در بخش های مختلف سلامت نمناک از مضرات مصرف فست فودها گفته شده است که در این بخش ضرر آسیب به زیبایی و جوانی پوست را هم به آن می افزاییم. 
 
 
 
 
 

 چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

موضوعات مرتبط: آموزش , پزشکی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

آیا مطالب وبلاگ مورد پسند و استفاده شما قرار گرفته است ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 395
بازدید ماه : 5602
بازدید کل : 342531
تعداد مطالب : 911
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آز وب,تکنولوژی,پزشکی,شعر,اخبار و آدرس azweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 911
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 15

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 395
:: بازدید ماه : 5602
:: بازدید سال : 31039
:: بازدید کلی : 342531