عادات ساده روزانه برای جوان تر ماندن
دو شنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:44 | بازدید : 397 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 جوان ماندن آرزوی دیرینه همه انسان هاست؛ اگر میخواهید همیشه پوستی جوان، زیبا و شفاف داشته باشید باید مواردی را در روتین روزانه پوست خود قرار دهید.

عادات ساده روزانه برای جوان تر ماندن

پیر شدن را فراموش کنید و یاد بگیرید که چگونه زندگی کنید تا همیشه جوان و زیبا بمانید و پوست شاداب و شفافی داشته باشید که در این قسمت از بهداشت و سلامت نمناک راهکار های جوان ماندن را به شما معرفی می کنیم.

جوان ماندن صورت

لبخند عمیق بزنید

مطالعات زیادی روی افراد جوان، میانسال و حتی پیر انجام شده است و عکس های زیادی از آن ها گرفته اند و سپس از دیگران خواستند که راجع به سن آن ها حدس بزنند. صورت های خنثی معمولاً نتایج دقیق تری داشتند.

صورت هایی که حالت ترس داشته اند، معمولا پیرتر نشان داده شدند اما صورت های شاد با لبخند عمیق، معمولاً جوان تر از آن چیزی که بودند نشان دادند.

پیر زن

مراقب موهای تان باشید

کم کم که سن بالاتر می رود، شکل موها تغییر پیدا می کند. معمولاً بافت آن حالت زبر و خشکی پیدا می کند. استفاده از لوازم گرمایشی به موها آسیب وارد می کند بنابراین باید سعی کنید که آن ها را کنار بگذارید و تا جایی که می توانید از محصولات مناسب و نرم کننده برای موهایتان کمک بگیرید.

مرتب بودن صورت مهم است

همیشه باید ابروهای خود را مرتب کنید و شکل مناسبی به آن ها بدهید تا شکل صورت شما جذاب تر به نظر برسد.

پاکسازی و مرطوب کنندگی منظم را فراموش نکنید

پاکسازی و مرطوب کنندگی منظم باعث می شود که پوست تان سالم باقی بماند. البته استفاده از صابون های نامناسب باعث خشکی پوست می شود. از پاک کننده ای استفاده کنید که با ملایمت با پوست شما رفتار کرده و رطوبت طبیعی آن را حفظ کند. از تونر هایی که الکل زیادی دارند، استفاده نکنید. حتما مرطوب کننده را صبح و شب استفاده کنید.

روتین پوستی

مراقب دستان تان باشید

بسیاری از افراد صورت جوانی دارند اما دستان شان سن آن ها را لو می دهد. پس باید سعی کنید از کرم های مناسب دست استفاده کنید تا دستانتان چروک نشود. حتماً ضدآفتاب را به دستانتان هم بزنید.

لایه بردار را به طور منظم استفاده کنید که می توانید یک لایه بردار طبیعی ترکیبی از آبلیمو و نمک دریا را به آرامی روی دستتان اسکراب کرد و با یک مسواک نرم روی آن بکشید.

میوه های قرمز و سبز بیشتر بخورید

ویتامین k در سبزیجات سبز رنگ به شما کمک می کند تا خون تمیز داشته باشید و اثرات کبودی در بدن شما کاهش پیدا کند. لیکوپن موجود در گوجه فرنگی باعث محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش می شود و مصرف میوه و سبزیجات باعث سلامت پوست می گردد.

کمتر آرایش کنید

به جای آرایش های سنگین به دنبال پوست طبیعی، سالم و جوان باشید. آرایش و میکاپ پوست را شل می کند و هر چقدر که کمتر آرایش کنید، پوست سالم و زیباتری خواهید داشت.

آرایش چشم

ماهی چرب بخورید

سالمون و دیگر ماهی های چرب حاوی ترکیبی هستند که باعث تقویت توده عضلانی می شوند و پوست زیبا را به شما تحویل می دهند.

چهار بار یا بیشتر در هفته ورزش کنید

مطالعه ای در این باره نشان می دهد که ورزش منظم فرایند پیری را کند می کند، زیرا توده عضلانی را رشد می دهد و باعث خواب بهتر شده، سلامت قلب و ریه را نیز تضمین می کند و باعث مقاومت بدن می شود.

ورزش منظم وزن سالم را برای شما ایجاد کرده، سوخت و ساز را بهبود می بخشد و باعث افزایش قدرت و تعادل می شود که همگی روی زیبایی شما و جوانی تان موثر هستند.

از لباس زیر مناسب استفاده کنید

لباس زیری که استفاده می کنید باید جنس نرمی داشته باشد و کاملاً اندازه بدن تان باشد و باعث افتادگی سینه هایتان نشود و در نتیجه باعث می شود که جوان تر به نظر برسید.

لباس زیر

آب زیاد بنوشید

بدن ما از مقدار زیادی آب تشکیل شده است. پوست ما هم یکی از بزرگترین اعضای بدن محسوب می شود که نیاز به آب دارد تا دچار چین و چروک نگردد. هرچقدر که بیشتر آب بدن را تامین کنید، پوست جوان تری خواهید داشت.

لباس خوب بپوشید

برای لباس خریدن باید هوشمندانه عمل کنید. لباسی که سایز شما نباشد، بیش از حد گشاد یا تنگ باشد، شکل بدنی شما را نامناسب می کند. پس به سایز لباس که خریداری می کنید به شدت دقت کنید.

به دنبال مواد تشکیل دهنده محصولات باشید

قطعاً اس پی اف در مواد مراقبتی و آرایشی باعث جلوگیری از آسیب پوستی می شود و از چین و چروک ها و کاهش کلاژن جلوگیری می کند. وجود موادی مثل رتینول و آلفا هیدروکسی اسید باعث جوانسازی پوست می شود و چروک و خطوط پوستی را کاهش می دهد. هیالورونیک اسید باعث می شود که پوست شما رطوبت را در خودش نگه دارد و یک پوست نرم و درخشان را به شما تحویل می دهد.

کرم مرطوب کننده

مراقب خطوط گردن باشید

یک گردن صاف و جوان باعث می شود که شما زیباتر و جوان تر به نظر برسید پس از پوست گردن خود مراقبت کنید. ورزش کردن همچنین باعث جوان ماندن پوست این ناحیه می شود.

استرس را از خودتان دور کنید

مطالعات نشان می دهد که استرس باعث پیر شدن سلول ها می شود. سبک زندگی غلط باعث می شود که استرس در شما افزایش پیدا کند. پس سعی کنید استرس را در خودتان کاهش دهید.

رژ گونه را به شکل صحیح استفاده کنید

قطعاً شما می توانید گونه های خود را شاداب تر نگه دارید، به شرطی که رژگونه را دقیقاً زیر گونه بزنید و صورت خود را کمی استخوانی نشان دهید تا ظاهر جوان تر و شاداب تری داشته باشد.

رژ گونه

به دنبال روابط سالم باشید

روابط سمی را از زندگی خود حذف کنید که ذهن و جسم شما را به هم می ریزد. تحقیقات نشان می دهد اکسی توسین که هورمونی مربوط به داشتن احساس خوب است، باعث کاهش فشار خون و بهبود جریان خون در بدن می شود که رابطه های مثبت و انرژی مثبت می تواند این هورمون را افزایش دهد.

الکل را ترک کنید

شکر و نمک شبیه به الکل هستند و همه اینها اثرات منفی روی بدن دارند، ساختار سلولی را تغییر می دهند، باعث افتادگی پوست و التهابات می شوند و پوست خشک و پر از چروک را به شما تحویل می دهند. برای جوان ماندن حتما آن را ترک کنید.

با پروتئین، بدن خود را تقویت کنید

توده عضلانی ما از پروتئین ساخته شده است. مصرف پروتئین در رژیم غذایی باعث ساخت عضلات می شود. کمبود پروتئین ماهیچه ها را تخریب می کند و قدرت ما را کاهش می دهد؛ پس سعی کنید همزمان با ورزش، پروتئین خود را افزایش دهید و بیشتر روی پروتئین های گیاهی متمرکز باشید.

پروتئین

پوست پیر را درمان کنید

لکه های حاصل از پیری پوست، به دلیل آسیب نور خورشید ایجاد می شود. راه حل کلیدی برای از بین بردن آنها استفاده از لایه بردار است که تیرگی پوست را کاهش می دهد. سرم های روشن کننده و لایه بردار های شیمیایی احتمالا می تواند کمک کننده باشد.

لایه های موی خود را کوتاه و سبک کنید

بعضی از خانم ها با بالا رفتن سن، باز هم تمایل دارند موهای خیلی بلندی داشته باشند اما شاید جمع و جور کردن آن سخت باشد و موهای شما را کم پشت نشان دهد که باعث بالاتر نشان دادن سن می شود. مو های خیلی سنگین و بلند باعث افتادگی پوست شما می شود. پس حتما چند وقت یکبار لابلای موی خود را خلوت کنید.

مرتب به دندانپزشک مراجعه کنید

چکاپ منظم دندان و تمیز نگه داشتن آن باعث می شود تا در سن پیری دهان و لثه سالمی داشته باشید. حداقل دو بار در سال به دندانپزشک مراجعه کنید تا پلاک های دندانی شما از بین برود و ظاهر شادتری داشته باشد. همچنین به طور منظم هم مسواک بزنید.

دندانپزشکی

مدیتیشن و یوگا انجام دهید

تحقیقات نشان می دهد که مدیتیشن باعث کند شدن روند پیری می شود، زیرا استرس را کاهش می دهد، سلامت جسمی شما را بالا می برد و عوامل هورمونی را تنظیم می کند.

یوگا و تنفس عمیق باعث می شود که جذابیت شما افزایش پیدا کند، ریلکس باشید، قلب تان بهتر عمل کند و به طور کل آرامش بیشتری را احساس کنید که همه این ها در ظاهرتان هم تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

 

 چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تزریق چربی به خط لبخند یا همان خنده
دو شنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:43 | بازدید : 430 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 تزریق چربی برای از بین بردن چین و چروک و خط خنده از روش های جدید و مناسب است که از طریق برداشت چربی از بدن وتزریق آن به جای چین و چروک انجام می شود.

تزریق چربی به خط لبخند یا همان خنده 

خط لبخند یا خنده به چین و چروک های وابسته به لب و بینی گفته می شود. این خصوصیت با افزایش سن بزرگتر و عمیق تر می شود که معمولا از دو سمت بینی به گوشه های لب می رسد و گونه را از لب بالا جدا می سازند. علت ایجاد خطوط به حالت چهره در طول زمان مانند خندیدن و کاهش کلاژن پوست به دلیل افزایش سن بستگی دارد. یکی از روش های رفع این خطوط چروک در اطراف لب، تزریق چربی می باشد که در این بخش از نمناک، اطلاعات کاملی در مورد آن ارائه خواهیم کرد. 
تزریق چربی خط خنده

اصلاح طرح لبخند با تزریق چربی در خط خنده 

تزریق چربی در خط خنده روشی مناسب برای درمان خطوط لبخند است. البته اگر خطوط لبخند در اثر پوست اضافه و انقباض ماهیچه ای ایجاد نشده باشد می توان از این روش استفاده کرد در غیر این صورت، برای حذف پوست اضافی، نیاز به یک جراحی کشیدن پوست صورت است. 
برای مشاهده نتایج بهتر، برخی از بیماران به بیش از یک بار تزریق نیاز دارند اما بیش از 80% بیماران با یک جلسه تزریق چربی، به نتیجه مطلوب دست می یابند. این نتایج تا سال ها ماندگاری دارد و به مرور زمان بهتر می شود. روش تزریق چربی کمی گران است اما یک درمان دائمی برای رفع چین و چروک پوست می باشد. البته با افزایش سن به تزریق بیشتر چربی نیاز است.
زریق چربی  

چربی مورد نیاز برای تزریق از کدام قسمت برداشته می شود؟ 

برای استفاده از روش تزریق چربی، معمولا از ناحیه شکم و گردن، چربی برداشته می شود. با برش های کوچک به اندازه ½ اینچ روی گردن، از غبغب و پشت لاله گوش توسط لیپوساکشن گردنی، چربی بیرون کشیده می شود.
 برای استفاده از چربی شکم نیز برشی کوچک به اندازه ½ اینچ در ناحیه شکم ایجاد می شود که از طریق آن لوله مکش (کانول ) وارد شکم شده و چربی بدون به جا گذاشتن اثر قابل توجه، بر می دارد. این برش ها به سرعت خوب می شوند. 
چربی های برداشته شده به همراه لیفت صورت برای خطوط خنده و لب مورد استفاده قرار می گیرد. در روش های جوانسازی پوست، اغلب از تزریق چربی برای رفع چروک های سطحی و خطوط نازک اطراف دهان استفاده می شود. در این روش ها، لایه بیرونی پوست با استفاده از درم ابریشن، مواد شیمیایی یا لیزر حذف می شود و در نتیجه پوست جدید با ظاهری صاف و جوانتر به همراه چین و چروک کمتر ایجاد می شود. از طریق این روش خط لبخند ،خطوط صورت و خطوط اطراف دهان از بین می روند. 

فواید تزریق چربی 

در پاسخ به سوال برخی از شما کاربران در این مورد از بخش سلامت نمناک باید بگوییم که چربی گرفته شده از بدن خود شخص برخلاف پرکننده های پوستی جایگزین «مشابه با مشابه» می شود. به همین دلیل احتمال واکنش های آلرژی زا به مواد خارجی کاهش پیدا می کند. 
نتایج تزریق چربی به صورت ماندگار ، ایمن و طبیعی است. 
انتقال و تزریق چربی یک روش غیرتهاجمی برای دستیابی به جوان سازی صورت می باشد.
خط لبخند چیست

اهمیت انجام تزریق چربی در اتاق عمل 

در میان مواد مورد استفاده برای پر کردن خطوط یا فیلر، چربی گزینه بسیار مناسبی است که روشی بی خطر و بدون عوارض مهم می باشد. تنها مسئله ای که ممکن است به ندرت ایجاد شود عدم تقرن و نیاز به ترمیم می باشد که عارضه مهم و غیر قابل اصلاح نمی باشد. برای تزریق چربی، از بدن خود فرد چربی گرفته شده و به طور صحیح باید شستشو داده شود تا نتیجه مورد نظر حاصل گردد. 
به طور کلی اگر فرآیند آماده سازی چربی به طور صحیح انجام نگیرد، سلول های چربی از بین می روند، به همین دلیل پس از تزریق نیز تفاوتی ایجاد نمی شود. معمولا افرادی که به طور سرپایی و در مطب، این تزریق را انجام می دهند با این مشکل مواجه می شوند. بنابراین تزریق چربی باید در اتاق عمل و با امکانات بی حسی کامل انجام شود تا از بیمار بتوان چربی لازم را گرفته و توسط دستگاهای مجهز، پس از آماده سازی چربی ها، آن ها را به پوست تزریق نمود. 
قبل از انجام انتقال چربی با پزشک خود درباره مزایا و معایب ذکر شده مشورت کنید.

چه کسانی برای تزریق چربی ، کاندیدای مناسبی هستند ؟ 

هدف از انتقال و پیوند چربی، اضافه کردن و پرکردن قسمت هایی است که حجم کم و یا ناقصی دارند که شامل دست ها، صورت، سینه، کفل و یا تو رفتگی ها است. البته شخص باید دارای محل های اهدا کننده باشد که بتوان از آنها چربی برداشت کرد. برای برداشت چربی نباید فرد مشکلاتی مانند استعمال دخانیات و بیماری داشته باشد.

تزریق چربی به صورت: 

اگر صورت شما دارای فرورفتگی هایی مانند خطوط خنده، خطوط لبخند و پنجه کلاغ باشد می توان از شکم ، ران و یا قسمت های دیگر چربی برداشت کرده و به صورت تزریق نمود. با استفاده از این روش زخم های جوش و قسمت های فرورفته لب، صورت و گونه ها را نیز می توان پر کرد. جراح پلاستیک می تواند با استفاده از تزریق چربی، خطوط بینی و دهان را به حداقل برساند، چروک های پیشانی، و پوست را اصلاح کند. با استفاده از تصاویر و یا فیلم های گرفته شده از وضعیت قبل و بعد بیماران می توانید برای انتخاب این روش تصمیم بگیرید.
تزریق چربی صورت

عوارض تزریق چربی 

برای اضافه سازی برخی از قسمت های بدن مانند سینه یا کفل ممکن است به چند جلسه تزریق نیاز باشد. 
در مقایسه با سایر روش های پرکننده ی پوستی که از قبل بسته بندی شده اند، آماده سازی بافت چربی قبل از انتقال آن به زمان زیادی نیاز دارد.
انتقال و تزریق چربی ماندگاری طولانی تری نسبت به پرکننده های پوستی دارد. اما برای انجام این روش هزینه بیشتری باید پرداخت کرد.

تزریق ژل یا چربی ؛ کدام روش ضرر کمتری دارد ؟ 

در روش تزریق چربی، چون از بدن خود فرد چربی برداشت می شود ، بدن واکنش خاصی به آن نشان نمی دهد زیرا آن را یک ماده بیگانه نمی داند. 
برای استفاده از روش چربی، ابتدا یک جراحی سطحی برای استخراج چربی انجام می شود، سپس به نواحی مورد نظر چربی تزریق می گردد، بنابراین هزینه بیشتری مورد نیاز است اما ضرر کمتری برای بدن دارد. 
ژل یک ماده خارجی در بدن است که ممکن است موجب آلرژی در برخی از افراد شود. به همین دلیل باید با دقت بسیاری، تزریق ژل را انجام داد.
افراد با توجه به شرایط و ویژگی های خاص بدنی و نتایج مورد انتظار خود یکی از این دو روش را انتخاب کنند . مثلا کسانی که نمی خواهند هیچ اثری از تزریق بر روی پوست نماند و نتایج قابل پیش بینی داشته باشند می توانند از ژل یا فیلر استفاده نمایند. همچنین افرادی که تمایل دارند تا چربی های انباشته شده در یک قسمت را کم کرده و ریسک کمتری را تحمل کنند،می توانند از روش تزریق چربی استفاده نمایند.
 
 

 چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

موضوعات مرتبط: پزشکی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیماری هایی که علائمشان با ورزش کنترل میشوند
دو شنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:42 | بازدید : 369 | نویسنده : آراز شیوا | ( نظرات )

 ورزش عمر را طولانی، جسم را سالم و روح را شاد نگه میدارد؛ ورزش کردن فواید بسیار زیادی برای انسان دارد، بهترین درمان برای بیماری ها ورزش است.

بیماری هایی که علائمشان با ورزش کنترل میشوند

اگر متوجه شدید در قسمت پایین کمر درد دارید یا به بیماری پارکینسون یا بیماری قلبی مبتلا شده اید و مجبور هستید که در تختخواب دراز بکشید، بهتر است که این کار را نکنید. از جای خود برخیزید و به دنبال تمرین با وزنه بروید. حرکاتی مثل اسکات یا پوشاپ را انجام دهید تا احساس بهتری داشته باشید و وضعیتتان بهتر شود.

بیماری هایی که با ورزش درمان میشود

کاهش احساس خستگی در بیماری ام اس

هنگامی که علائم ام اس را در خودتان مشاهده می کنید که یک بیماری سیستم عصبی مرکزی است، احتمالاً 80% از شما با خستگی، مشکلات کنترل مثانه، سختی در حفظ تعادل بدن و یا گزگز کردن بدن مواجه می شوید.

چنانچه پیش از این هم در نمناک خواندید، برای کنترل این علائم سعی کنید از تمرینات با وزنه استفاده کنید. گروهی که تحت کنترل بودند و این تمرینات را انجام دادند، به مدت 6 ماه تجربه بهتری داشتند و احساس خستگی در آن ها کاهش پیدا کرده بود.

بیماران مبتلا به ام اس معمولا زودتر از افراد دیگر دچار مشکلات ذهنی و خستگی می شوند. دارو های آن ها نیز این فرایند را کند می کند اما ورزش کردن به شدت می تواند در بهبود حال آن ها موثر باشد.

ورزش با وزنه

کاهش حس ناراحتی در درد پایین کمر

دلایل زیادی برای درد کمر در قسمت پایین وجود دارد و کاملا رایج است. 80 درصد افراد ممکن است این درد را در طول زندگی تجربه کنند اما به جای این که استراحت کنید تا بهتر شوید، باید شروع به فعالیت کنید.

مطالعه ای در این زمینه نشان می دهد افرادی که به این مشکل مبتلا بودند و سه جلسه در هفته به مدت 16 هفته تمرین های ورزشی انجام دادند، تا 76 درصد درد کم تری را تجربه کردند و کیفیت زندگی آنها ارتقا پیدا کرد اما فعالیت نداشتن همزمان با درد پایین کمر، وضعیت را بدتر می کند و شاید هم هیچ تغییری به وجود نیاورد. پس اگر به دنبال بهبودی هستید، ورزش را فراموش نکنید.

بهبود وضعیت حرکتی در بیماران پارکینسون

بیمارانی که به پارکینسون مبتلا هستند، معمولاً مهارت های حرکتی در آن ها روز به روز بدتر می شود. آن ها ممکن است علائمی مثل کاهش حس بویایی یا افسردگی را تجربه کنند.

آزمایش هایی روی این افراد نشان داده است که ورزش می تواند علائم فیزیکی و جسمی بدن آن ها را بهبود ببخشد، کیفیت زندگی آن ها را ارتقا دهد و تمرینات قدرتی برای آن ها بسیار مثبت و موثر واقع خواهد شد.

پارکینسون

بهبود کاهش توده استخوانی در بیماری پوکی استخوان

برای این که استخوان های قوی داشته باشید، حتماً باید ورزش کنید تا قوی تر باقی بمانید. تمرینات قدرتی بسیار اهمیت دارند. افرادی که پوکی استخوان دارند، حتماً باید ورزش های منظم و مقاومتی را با استفاده از وزنه آزاد یا بند های الاستیک انجام دهند تا توده عضلانی آن ها سالم و قوی بماند.

ورزش کردن و تداوم داشتن در آن؛ مهم ترین عامل در سالم نگهداشتن توده استخوانی است.

بهبود وضعیت در بیماری قلبی

برای جلوگیری از بیماری قلبی، 5 روز در هفته را به اندازه نیم ساعت تمرین ورزشی با شدت و قدرت معمولی داشته باشید. اگر بیماری قلبی تشخیص داده شد، بسیار مهم است که حتماً ورزش کرده و عرق بدن خود را در بیاورید.

مطالعه ای در سال 2017 نشان می دهد که تمرینات مقاومتی و تمرینات ایروبیک باعث افزایش قدرت پایین تنه و بالا تنه می شود و سلامت قلب را تضمین می کند.

بیماری قلبی

بهبود وضعیت تنفس در بیماری مزمن انسدادی روده

اگر به بیماری انسداد روده مبتلا هستید، با ورزش کردن می توانید امنیت سلامت خود را تضمین کنید. کاهش قدرت عضلانی و ضعف در بدن این بیماران، چیزی است که با ورزش بهبود پیدا می کند و شما می توانید ترکیبی از تمرینات استقامتی و قدرتی را به اندازه 30 دقیقه در هر جلسه و 3 بار در هفته به انجام برسانید.

بهبود وضعیت قند خون در بیماران دیابتی

برای جلوگیری و مدیریت دیابت نوع 2، ورزش راه حل کلیدی است؛ زیرا کمک می کند که عضلات شما گلوکز بیشتری را در خون بسوزاند و از آن برای انرژی استفاده کنید. تمرینات کاردیو به بدن کمک می کند تا انسولین را مدیریت کنید.

تمرینات قدرتی هم باعث می شود که حساسیت بدن کاهش پیدا کند. در نتیجه همه این ها منجر به بهبود وضعیت بیماران دیابت نوع 2 می شود.

دیابت

کاهش شدت استرس

ورزش عاملی برای از بین بردن استرس است و باعث می شود که اثرات مثبت آن را در روح خود متوجه شوید. مطالعات هم نشان می دهد تمرینات استقامتی حتی با یک بار تکرار، یعنی زمانی که شما سنگین ترین وزنه ای را که قدرت دارید را برمی دارید، موثر ترین راه برای کاهش استرس است.

در واقع این تمرینات قدرتی هورمون کورتیزول را که هورمون استرس از را در بدن کاهش می دهد و شما احساس آرامش و شادی بیشتری خواهید داشت.

 

 

 چاپ

 

 

 

پوستر سه بعدی

 

 

و پرده زبرا

ارسال سریع به سراسر کشور 

در ابعاد دلخواه شما

به قیمت همکاری خرید کنید

مستقیم از چاپ خانه  بدون واسطه 

هزاران طرح و رنگ برای سلیقه های مختلف

چاپ عکس شخصی و کودک با بهترین کیفیت

بر روی پوستر و پرده زبرا

اتاق کودک 

پذیرایی

اتاق مستر

اتاق جوان و نوجوان

پوستر طبیعت

پوستر مخصوص تمامی مشاغل 

سریع ترین مرکز چاپ پوستر و پرده زبرا

 

سفارشات تلفنی :09357724318

وبسایت شرکت: www.arazdecori.ir

وبسایت تصاویر قابل چاپ : www.arazdecori3D.ir

پیج اینستاگرام سفارشات: www.instagram.com/arazdecori.ir

ارتباط با واتساپ موسسه: api.whatsapp.com/send

 

موضوعات مرتبط: آموزش , پزشکی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

آیا مطالب وبلاگ مورد پسند و استفاده شما قرار گرفته است ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 155
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 4299
بازدید کل : 341228
تعداد مطالب : 911
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آز وب,تکنولوژی,پزشکی,شعر,اخبار و آدرس azweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 911
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 15

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 155
:: بازدید هفته : 164
:: بازدید ماه : 4299
:: بازدید سال : 29736
:: بازدید کلی : 341228